Holaaaaaa....a verdade é que as aulas que estamos tendo son moi intensas e realmente saen moitos temas de gran interese. Quedei pensando no tema da bofetada pedagóxica e ocorreuseme que podíamos aportar algún documento para defender unha ou outra postura. De entrada, aí vai un primeiro documento para que o vexades e comentedes, a ver onde chegamos.
Para non esquecer o camiño invisible de Madela
-
Unha homenaxe a Nelson Mandela.
O poema é de William Ernest Henley, e confortaba a Mandela nos seus longos
anos de cárcere. A música é de Ayub Ogada, e ...
Hace 11 años
na miña opinión un educador/a non pode pretender ser amigo ou amiga, ten que ser iso, un educador en primeiro lugar, unha vez nunha terrulia escoitei que os que pretenden ser amigos e porque se dan conta que como "autoridade" fracasaron... cada un ten que ter un lugar na relación, educando- educador, non outra, está a parte que logo se poidan levar ben e ata sexan confidentes, pero en primeiro lugar educador.
ResponderEliminaro neno, penso que lle respondeu á profesora con violencia porque é o que el recibe! aínda que a nai diga que nunca lle pegou, a maneira de falarlle, xa é violencia, podería falarlle nun ton máis axeitado. Esta é a miña opinión, somos persoas civilizadas, e podemos chegar a entendernos sen necesidade de actuar como animais, que defenden o seu! Mónica
concordo contigo, ademais penso que no video a nai fai moito fincapé en que insistíu e ser a súa amiga e non fucionou. POde unhanai ser amiga?, pde unha nairenunciar á autoridade?
ResponderEliminarEste comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminarO día que pensemos que todas as persoas somos iguais, sen ter en conta raza,sexo ou idade, razoaremos que cando se lle pega a un neno, se lle falta o respeto, é unha agresión en toda regra, non porque sexa un neno temos dereito a agredilo, por ser ''adultos'' ninguen nos da dereito a tratar a alguen con violencia de calquera tipo ou por pensar que como e o meu neno fago o que quero con el...onde iremos a parar?...
ResponderEliminarRetomando o debate da ''bofetada pedagóxica''... eu penso que este método e mais ven unha educación baseada no medo que na pedagoxía.
Esto co tempo e subliminalmente ensinará o neno a famosa frase de “la violencia, engendra violencia”. Non esquezamos que os nenos actuan polo que observan dos adultos...
Creo que cando un neno fai algo mal e se lle pega,o non explicarlle o que fixo, non creo que entenda a relación comportamento-castigo físico ou psicolóxico, só sente a dor.
Queremos que o neno actue por medo e se enfrente asi a vida?...
E un tema no que temos que reflexionar moito...